Sider

26.03.2012

Min forkærlighed for paller!...









Det kan næppe være en hemmelighed at jeg går enormt ind for genbrug! (ja, ejer ikke ét nyt møbel)
Og paller har altid været lidt en passion, haha... Jeg har aldrig ejet noget bygget af paller, desværre. Men man skal jo aldrig sige aldrig ;-)
Da jeg så gyngerne i paller på boligmessen dukkede de op i min bevidsthed igen, og hvis jeg en skønne dag får mig en terasse, så skal jeg simpelthen ha lavet mig sådan et par stykker.

Paller styrer! Sådan er det bare, haha...


It cannot possibly be a secret that I support recycling (Yes, I actually do not own one new piece of furniture) And pallets have always been quite a passion of mine, haha...
I have never owned anything build of pallets, but never say never ;-)
When I saw the swings on Boligmessen they re-apeared in my mind, and if I one day should be so fortunate to get my own porch, I have to build a few of them...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar